
Έχει φτάσει πλέον η εποχή, που όλο και περισσότερες χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις γίνονται viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις των John Lewis διατηρούν κάθε χρόνο το «βραβείο», καθώς έχουν παράδοση στις συγκινητικές διαφημίσεις.
Φέτος, η χριστουγεννιάτικη καμπάνια τους, που κόστισε 7 εκατομμύρια λίρες, έχει πρωταγωνιστές ένα σκυλί, δύο αλεπούδες, έναν σκαντζόχοιρο και ένα τραμπολίνο.
Αν και ο στόχος της εταιρίας φέτος ήταν να κάνει τον κόσμο να χαμογελάσει, ο αξιολάτρευτος σκύλος, που κλέβει την παράσταση, δύσκολα θα αφήσει κάποιους ασυγκίνητους.