Η NASA ανακάλυψε 219 νέους πλανήτες!

| 18:14 - 20 Ιουνίου 2017

Την ύπαρξη 219 νέων πλανητών εκτός του ηλιακού μας συστήματος ανακοίνωσε οι NASA με 10 από αυτούς να είναι βραχώδεις και να μοιάζουν στη Γη! Οι εξωπλανήτες αυτοί βρίσκονται εκτός του ηλιακού μας συστήματος στη ζώνη Γκόλντλοκς. Η ομάδα του διαστημικού τηλεσκοπίου Κέπλερ της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας κυκλοφόρησε μια λίστα αποστολών υποψηφίων πλανητών, ο οποίος εισάγει 219 νέους υποψήφιους πλανήτες, 10 από τους οποίους έχουν σχεδόν το μέγεθος της Γης και βρίσκονται σε τροχιά γύρω από την κατοικήσιμη ζώνη του αστέρα τους, δηλαδή το εύρος της απόστασης από ένα αστέρι, όπου το νερό μπορεί να υπάρξει σε επιφάνεια βραχώδους επιφάνειας του πλανήτη. Πρόκειται για τον πιο αναλυτικό κατάλογο υποψηφίων πλανητών, έξω από το ηλιακό μας σύστημα, που ανακοινώνει το Κέπλερ τα τελευταία 4 χρόνια.

perierga.gr - Η NASA ανακάλυψε 219 νέους πλανήτες!

«Τα δεδομένα που συλλέγουμε από το Κέπλερ είναι μοναδικά, καθώς είναι τα μόνα που αναφέρονται σε πληθυσμό ανάλογο της Γης. Πλανήτες που διαθέτουν περίπου το ίδιο μέγεθος και την ίδια τροχιά με τη Γη» ανέφερε ο Μριο Πέρεζ, επιστήμονας στη NASA που συμμετέχει στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. «Υπάρχουν τώρα 4.034 υποψήφιοι πλανήτες που αναγνωρίστηκαν από το Kepler. Από αυτούς οι 2.335 έχουν επαληθευτεί ως εξωπλανήτες. Από περίπου 50 κατοικήσιμες ζώνες στο μέγεθος της Γης που εντόπισε το Κέπλερ, έχουν επιβεβαιωθεί περίπου οι 30» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η NASA.

GD Star Rating
Η NASA ανακάλυψε 219 νέους πλανήτες!, 6.7 out of 10 based on 3 ratings

Tags: ,

Category: ΔΙΑΣΤΗΜΑ, Περίεργα Νέα

Σχολιάστε

If you want a picture to show with your comment, go get a Gravatar.